* Ik wil een trap bestellen in de webwinkel maar ik kan hem niet toevoegen aan mijn winkelwagen.
Het is belangrijk dat alle opties bij een product worden ingevuld: Als er bijvoorbeeld bij een trap een hekwerk kan worden besteld maar u wilt dit helemaal niet bestellen dan zet u deze balk op `Geen`. Als alle regels zijn ingevuld verschijnt vanzelf de optie `Voeg toe aan winkelwagen'.

 * Ik wil een trap bestellen maar de verbinding is niet beveiligd!
Voor u de trap daadwerkelijk gaat bestellen wordt u naar een beveiligde verbinding (zogenaamde SSL verbinding) doorverwezen. Deze is herkenbaar aan het slotje vooraan, bovenin de adresbalk:

U gaat dan van dit:     

Naar dit:                     

U ziet het groene slotje: de SSL verbinding doet het!

* Ik wil een trap bestellen maar ik weet niet zeker of deze past.
Mocht u twijfelen betreft uw maatvoering en/of de maatvoering van de desbetreffende trap stuurt u dan een email naar info@joppestrappen.nl of bel ons op 06 - 360 60 364 (spreek eventueel een bericht in, u wordt z.s.m. teruggebeld). U kunt ook foto`s of tekeningen, liefst bovenaanzicht, met maatvoeringen mailen zodat wij deze kunnen beoordelen of, en hoe, een bepaalde trap geschikt kan zijn voor de situatie. Ook is het mogelijk een afspraak te maken om de situatie in 'real life' te komen bekijken.

* Ik wil eerst een trap bestellen en in huis hebben voordat ik betaal.
Deze optie is, naast betaling via IDEAL of PayPal, geïntegreerd in ons bestelsysteem: u betaalt de trap per factuur uiterlijk 14 dagen na ontvangst.
 

* Ik wil gewoon een trap per email bestellen.
Dit is mogelijk: u mailt uw gegevens en wensen naar info@joppestrappen.nl en dan zal deze per mail in behandeling worden genomen.

* Ik wil telefonisch een trap bestellen.
Ook dit is mogelijk, zelf via WhatsApp kunnen bestellingen in behandeling worden genomen.

* Ik wil een trap bestellen maar vind het nog al een uitgave om zo 'eventjes' via een webwinkel te bestellen.
Het is mogelijk om vrijblijvend een afspraak te maken waarbij er iemand langs komt om de situatie op te nemen, de wensen te bespreken en een offerte aan te vragen. U zit nergens aan vast, maar het kan fijn zijn persoonlijk met ons gesproken te hebben

* Ik wil wel bestellen maar ik wil niet dat ze 'zomaar' aan de deur staan met die kist!
De trappen die wij leveren komen rechtstreeks vanuit de fabriek in Italië naar u toe. Als de trap is aangekomen in Nederland neemt de vervoerder telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak voor levering.

* Stel ik heb een trap besteld maar besluit deze toch niet te willen, wat moet ik dan doen?
Belangrijk is dat zo snel mogelijk aan ons te laten weten, wij proberen de zending dan stop te zetten en de order retour te sturen. Mocht de zending al in Nederland zijn en de vervoerder heeft reeds contact met u gezocht, dan kunt u aan de vervoerder laten weten de trap (kist) niet in ontvangst te willen nemen en ons een bevestiging van annulering sturen. Zelfs als de vervoerder al aan de deur is kunt u de zending nog weigeren, dit is geen enkel probleem.

* Stel ik heb de trap/ kist ontvangen maar ik wil deze helemaal niet meer, wat nu?
In dit geval is het belangrijk dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Belangrijk is dat de kist en alle onderdelen nog in tact zijn voor terugname: de trap is immers op bestelling naar Nederland gehaald en zal worden doorverkocht: het moet dus verkoopbaar blijven.

© 2009 - 2021 Joppe`s Trappen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel